Uniwersalna linia diagnostyczna MAHA Eurosystem LKW oraz Classic LKW przeznaczona jest do przeprowadzania badań : motocykli, samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Linia diagnostyczna Eurosystem LKW pracuje pod kontrolą komputerowej jednostki centralnej, natomiast linia Classic LKW sterowana jest za pomocą szafy zegarowej.  Badania : sprawności amortyzatorów, skuteczności hamulców i zbieżności kół badanego pojazdu,  wykonywane są automatycznie, a wyniki umieszczone są w sposób czytelny na ekranie monitora (Eurosystem) w przypadku linii Classic na zegarach analogowych i wyświetlaczach LED . Wyniki badania przedstawione są w języku polskim i można je wydrukować lub zapisać na dysku komputera (Eurosystem).

Urządzenia wchodzące w skład linii diagnostycznej MAHA Eurosystem :

  • szafa sterownicza Eurosystem, komputer PC z oprogramowaniem, drukarka,
  • płytowy tester zbieżności MINC II,
  • tester amortyzatorów FWT1 / SA2 (wzmocnione do przejazdu pojazdów o nacisku 13 ton na oś),
  •  rolkowe urządzenie do pomiaru sił hamowania IW4 (dopuszczalny nacisk na oś 13/15 t ) i IW7  (dopuszczalny nacisk na oś 18/20 t) (dostępna opcja badania 4×4 dla IW4 i IW7),
  • pilot zdalnego sterowania z ładowarką,
  • miernik nacisku na pedał hamulca,
  • bezprzewodowy czujnik pomiaru spadków ciśnień z ładowarką,
  • nakładka na urządzenie rolkowe do badania motocykli.

Urządzenia wchodzące w skład linii diagnostycznej MAHA Classic :

  •  szafa sterownicza zegarowa Classic, zintegrowana drukarka,
  • płytowy tester zbieżności MINC II,
  • tester amortyzatorów FWT1 / SA2 (wzmocnione do przejazdu pojazdów o nacisku 13 ton na oś),
  • rolkowe urządzenie do pomiaru sił hamowania IW4 (dopuszczalny nacisk na oś 13/15 t ) i IW7  (dopuszczalny nacisk na oś 18/20 t),
  • pilot zdalnego sterowania z ładowarką,
  • miernik nacisku na pedał hamulca,
  • przewodowy czujnik pomiaru spadków ciśnień,
  • nakładka na urządzenie rolkowe do badania motocykli.